Logo firmy R-ELTECH
Kontakty
Pro registrované
Zaregistrujte se
Ceník
E-Shop
Akce
Doprodej
Slevy
Zpět na hlavní stránku
Zpět na předchozí stránku
AWB MULTITARIF VECTOR VT-200 ORION DIAMENT DIAMENT - 2
AWB - 1/7 VECTOR VT-100 NEOCOM DESK AWS - 6 AWB - 1/5
Je Váš telefonní účet příliš vysoký ? Neplaťte víc než musíte ! Ušetřete až 60% nákladů ! Více informací zde

Servis telefonních mincovních přístrojů - postupy, podmínky a doporučení

Oprava nebo servis telefonního mincovního přístroje může být provedena buď na našem servisním pracovišti v Brně a nebo přímo u zákazníka, pokud požadované úkony je možné provést externě.


Před vlastním provedením servisu si připravte a předejte nebo zašlete ( podle způsobu předání )
  • popis závad, které požadujete odstranit, v případě, že se závada projevuje jen po volbě určitých čísel, tak i seznam těchto čísel
  • klíč od pokladny, pokud má přístroj přídavnou pokladnu, tak i klíč od této přídavné pokladny
  • klíč majitele pro bezplatné hovory ( týká se přístrojů AWB a AWB MT ) pokud se závada projevuje v souvislosti s bezplatným voláním majitele
  • podklady a požadavky k vlastnímu nastavení telefonního mincovního přístroje a k nastavení tarifů pro odchozí hovory; pokud máte jakékoliv nejasnosti kontaktujte nás a nejasnosti vysvětlíme a vyřešíme
Oprava v našem servisu

  • Způsob doručení do servisu
    • osobně - termín předání předem telefonicky dohodněte
    • přepravní službou - přístroj je potřeba předat k přepravě řádně zabalený, mezi přepravním obalem a přístrojem musí být dostatečná deformační zóna a prostor uvnitř obalu vyplněn vhodným tlumícím materiálem; s přístrojem je nutné zaslat i objednávku s popisem závad a požadavky na provedení servisních úkonů, pokud je požadována i změna tarifů, tak i podklady a nebo objednávkový formulář na nastavení ( záleží na typu přístroje )
  • Převzetí opraveného přístroje
    • osobně - termín převzetí předem telefonicky dohodněte
    • přepravní službou - opravené přístroje jsou většinou zasílány na dobírku ( neplatí pro zákazníky s uzavřenou servisní smlouvou, ve které jsou dohodnuty platební podmínky ), pro zaslání opraveného přístroje používáme službu Profi nebo Obchodní balík ( podle toho je-li zákazník podnikatel nebo občan-nepodnikatel ) České pošty; o odeslání přístroje je zákazník většinou v den odeslání informován e-mailem.
      Neúspěšný pokus o doručení zásilky Česká pošta avizuje příjemci "Oznámením o uložení zásilky" a poté ještě po 3 dnech dodávací pošta zasílá příjemci "Opakovanou výzvu k vyzvednutí poštovní zásilky".
      UPOZORNĚNÍ ! Pokud zásilku v den doručení nepřevezmete je na dodací poště uložena jen 7 dnů ( na rozdíl od 14 dnů úložní doby u obyčejných balíků ), poté je zásilka vrácena odesílateli
    • Poplatek a cenu za opakované zaslání hradí zákazník a je připočten k původní ceně dobírky.
Externí oprava

  • Objednání externího servisního zásahu
    • telefonicky - platí jen pro zákazníky s uzavřenou servisní smlouvou
    • prostřednictvím webového formuláře - platí jen pro registrované zákazníky
    • emailem
    • poštou
    • faxem
  • Termín provedení externího servisního zásahu
    • se zákazníkem je předem dohodnut telefonicky nebo emailem
    • čas provedení je dohodnut vždy s tolerancí, zvláště tehdy, jedná-li se o servisní zásah v průběhu dne a nebo v průběhu vícedenního servisního výjezdu do jiného regionu než je jižní Morava
      I když je časový harmonogram servisního výjezdu naplánován s časovými rezervami, může dojít k neplánované časové prodlevě ( dopravní situace, povětrnostní vlivy, komplikace a neplánované prodloužení doby servisního zásahu u předchozího zákazníka nebo zákazníků apod. ) je zákazník informován o změně a posunutí termínu.
  • Podmínky u zákazníka
    • čisté místo s dobrým osvětlení
    • stůl cca 0,8 x 0,8m
  • Platební podmínky
    • hotově po provedení servisního zásahu na základě vystaveného daňového dokladu
    • převodem - pouze u zákazníků s uzavřenou servisní smlouvou a dohodnutými platebními podmínkami
    • zálohová platba předem - v případě, že součástí servisního zásahu jsou úkony a nebo materiál, který je nutné připravit předem s určením pro konkrétního zákazníka a nebo u zákazníků se špatnou platební morálkou, vyúčtování rozdílu mezi zálohovou platbou a výslednou cenou servisního zásahu je splatné na místě po jeho provedení
Nezbytné náležitosti Vaší objednávky naleznete zde.

Informace k produktům a službám, o které máte zájem, a jejichž specifikace jste na našich webových stránkách nenašli, Vám obratem zašleme e-mailem nebo poštou, eventuelně Vás budeme telefonicky kontaktovat.
Stačí poslat požadavek na tuto e-mailovou adresu mailto:info@r-eltech.cz nebo nás kontaktovat na telefonních číslech +420 54321 6128, +420 54321 6129

Tento server dodržuje právní předpisy o ochraně osobních údajů, údaje Vámi poskytnuté budou použity pouze v rámci vzájemných obchodních aktvivit, údaje nebudou v žádném případě poskytnuty jakékoliv třetí osobě.

Copyright © 1999-2003 R-ELTECH Poslední aktualizace 31.05.2003
Vaše případné dotazy a připomínky očekáváme na e-mailové adrese :  mailto: webmaster@r-eltech.cz
Použití materiálů a informací ze stránek www.r-eltech.cz je možné pouze se souhlasem firmy R-ELTECH.